Tisdag morgon. ( planer för dagen )

God morgon. :)
Vaknade halv åtta idag. Vet inte varför ?! :o Brukar typ alltid vakna efter halv 11 om jag har ledigt ..
Men aja. Skönt att komma upp tidigt ngn gång på lovet. ;) Nu ska jag äta lite frukost, lägga in kläderna
i garderoen som jag köpte på väla igår. (lägger in blider på de i slutet av veckan.) Och sen göra mej iordning,
sen äta lite mat, och sen möta upp tilde och jossan. Ska t staan. ;) Jag måste köpa ngt jag ska har på mej på tordag,
och en present till mamma. Hon fyller år snart. :) Och så blir de sägert ngt mer.. (a) Typiskt majj ;D
Hahaha.. De var ett tag sen jag la in bilder på bloggen. Men ska försöka ta några bra bilder när jag kommer
hem från stan. Men lovar inge .. ;)
Krraaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0