Tävlingen.

Shooo!  :p

Kom hem för en timma sen elr ngt från badminton-tävlingen. :) Gick väl sådär .. Men när vi skulle åka därifrån var de typ väärsta stormen ute! :o Ös regnade o blåste skita mke.. Så när vi kom från t bilden va vi heelt genom blöta. :/ Frös närstan så jag skakade, så de de första jag gjorde när jag kom hem var att hoppa in i duschen. Skönt. ;) De blåste mke mer i Laholm än här i Halmstad, men de ska typ bli värsta stormen här i kväll också. Tycker faktist de e rätt så mysigt att sitta inne och kolla ut när de blåser och regnar ute, fast de e synd om alla djuren .. Vi såg en liten stackars rävunge som stog i regnet när vi körde hem, den stog bara där vi sidan av vägen, stackarn. :( Aja. Nu sitter jag här i mjukis kläder med en kopp varm chocklad i handen. :p
( Kommer mer uppd. lite senare. )

Kraamar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0