Stan ♥

Tjeena! ♥

Kom hem från stan för ett tag sen. :) Jag köpte en ring, (ovanligt, jag vet!) och en present t mammsen. <3
( Bilder på de kmr upp i slutet av veckan. ) Vi gick mest runt och snackade och kollade runt lite. :)
Sen gick vi och tog en fika på Espresso House. Och sen tog vi cyklarna och trampade hemmot. ;)
 Fick iaf med mej de viktigaste, men har fortsvarande inte hittat ngt att ha på mej på torsdag! ..
Men kanske åker in en sväng på torsdag förmidda och kolla runt lite.. Vet inte om jag bara sticker in själv
en snabbis elr med mamma. Behöver igentligen hårspray också. Hahah, mamma får typ damp på mej och kajsa
för vi tar typ hennes hårspray hela tiden! :D Kul liv .. Nu ska jag göra varm obooy. ( är typ beroende! :o )
Och blogga vidare. ;) 



Tog en snabb bild från kameran innan jag stack t stan. ;)

Kraaaam. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0