Min morgon. ^^

Heeeej.

Idag vaknade jag av att de knackade på dörren. :-o typ kl 7. De kunde inte vara mamma för hon jobbade, inte kajsa för hon var och tränade och inte pappa heller för han är ledig idag och han sov ? .. Trodde först att de bara var några snorungar som inte har ngt liv och går runt och knackar på andras dörrar .. Men sen när jag öppna var de bara städerskan. Hehehe, hade heelt glömt bort att hon skulle komma idag. ;p Sen när pappa vakna tog vi cyklarna och cyklade bort t farmors lägenhet. :) Och nu har vi pricis ätit frukost här och jag ligger i soffan och kollar på tv och smsar. Mysigt. <3 Sen ikväll ska vi ha gäster, så jag kmr inte bloggar då. Bah så ni vet .. Ja, de var de jag hade att sääga.

Kraaaaaam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0