Hemma igen.

Heeeeej. :)

Kom hem från träningen för ett tag sen. Vi ska på tävling i Laholm på söndag. ;) Jag har inte varit på ngn tävlig förut, så de ska bli roligt. (a). Fast om man förlorade en match skulle man typ ränkna poäng för en annan match, o de suuger ja på! :o Glömmer typ alltid vad de står, höhöhöh .. ;) Får se hur de går med de. ;)


När jag kom hem från skoolan ida gick jag först ut med lilla Isko, och gissa vad jag sätter foten i ?
Joo, HUNDSKIT !! Fick typ panik, o de var inte lite heller! Så himmla äckligt! ;ss  Till alla som har hund. (inklusive mej själv, hehehe.)  Ta upp efter din hund! Inte de mysigaste att sätta foten i derekt .. ;ss



Kraaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0