Utvekligsamtal + headern.

Heejsan. :) Idag var jag på utveklingsamtal.. De gick väl bra, blev inte utskäld, så de var ju braa, hehe. ;) nej men hon tyckde att jag skötte meej bra och att jag var duktigt. :) Sen efter de gick jag till gympasalen för dem hade idrott. Filmade lite när dem hade uppvärmning, hehehe, de såg jätte roligt ut. ^^ Sen när dem slutade körde mamma meej hem och när jag kom hem satt jag meej vid datorn. Ovanligt, jag vet! :o Blev klar med headern, men sen när jag skulle ladda över den t bloggen var den i en helt annan storlek, och när jag skulle ändra de blev de bara värre, och som ni sägert vet har jag värdens minsta tålamod, så jag la ner de..
Får fortsätta imorgon ist. :)
Nu måste jag öva på engelska tills imorgon, har inte äns läst igenom de, ops ?!
/ klaraa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0