Shopping

Hejjsan ! :)

Idag fick vi sluta tidigare, för på slöjden hittade hon inte nyckeln t skåpet, så vi fick gå hem. :)
Ska t träningen vid 4, så nu hinner jag uppd. er nu ist. :)

Sa ju att jag skulle visa vad jag köpte i göteborg igår, så här kmr bilder på de jag köpte. ( + lite julklappar men orka inte lägga upp dem. )

Svarta leggins från Gina.


Söta hörlurar, vet inte vad butiken hette ..


Liten halsduk från Zara.


Nyårströja från Gina.


Perfym från Zara.


 Iphone skal från Clas olsson. 


Ljusa byxor från Zara. ( favorit butiken. ;p )


/ klaraa.


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; då får du förstora headern och inläggen så det passar ihop med storleken på wrappern :) om det inte funkar så vet jag inte :/

2011-12-19 @ 16:18:57
URL: http://jjoohannasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0