Juldagen

Heeeej.

Har inte bloggat så mke idag, elr har faktiskt inte blogga något ting alls, men har faktiskt inget särskilt att skriva om. Gick upp vid 9 idag, åt frukost, gjorde mej iordning och sen åkte vi till Göteborg med hunden och farmor och allt, full bil ! Sen när vi kom fram spelade jag och kajsa spel med små kusinerna, charader. Ellen tyckte de var jätte kul, ha-ha. ;) Sen åt vi och sen var de julklappsutdelning ! :) ( visar vad jag fått imorgon. ) Wilma är i " kiss o bajs " åldern, och mamma köpte ett spel om de t henne, och skulle bara se hur glad hon blev ! <3 Fast nu kommer hon väl gå runt och prata om de hela tiden, höhöhö. :s

Aja, nog om de. Just nu har vi precis gått och lagt oss, fast de ä omöjligt att sova, så jag bloggar och lyssnar på musik ist. :) Imorgon åker vi väl hem efter frukost elr ngt. Ojj, de blev ett lång inlägg, hehee. Men nu ska jag försöka att sova, trött !

/ klaraa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0