Fult upp

Hejj. Idag äre fult upp med att få klart ALLT tills imorgon ... Imorse lyssnade jag på jul musik hela morgonen och höll jag på med Isko och gjorde honom klar. Klippte hans klor, klippte lite på hans huvud, och duschade han. Han ska ju också få vara fin, ellerhur ? ^^ Nu har jag precis storstädat mitt rum och plockad ordning på mina saker och lyssnar på jul musik. :) Nu vi gå och hämta granen. :) sent, jag vet. Sen blir de klä den, ta fram alla julgrejer och sen tänkte jag hjälpa pappa med de sista julbaket. Jaaupp, en full proppad dag, och de betyder att uppd. inte kommer bli den bästa, men ska försöka klämma in ngt inlägg lite senare. :)

Ha de bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0