2 december.

Heeej! De blev inget bloggande igår, men de beror på att jag var med tvilingarna dåå. :) Åkte hem vid 6 halv 7 tror jag och när jag kom hem satt jag mej vid tv:en o övade lite på engelskan.

Idag slutade vi 14.20 och sen efter de trasskade jag hem. När jag kom hem blev jag lite chockad för mormor, morfar, mina kusiner, Emanuel och Amanda var hemma. Men de var bara för att dem skulle typ lämna ngt, och mina kusiner skulle sova över hos mormor och morfar i natt. Så när mamma kom hem fika vi lite och lekte med Isko. :) Och nu har dem pricis åkt hem. Faan va jag längtar till pappa kmr hem med min nya mobil asså! :''D
Har gått o väntat på den mobilen typ sen i våras, och nu ska jag äntligen få en! Happy face! Ikväll bler de väl t att lägga över alla bilder, kontakter o sånt t den nya mobilden. Super skönt med heelg också! :)

Kommer mer uppdatering ikväll. (aa)



Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0