Iphone skal

Fick en kommentar för ett litet tag sen som undrade om jag kunde visa min iphone skal i ett inlägg, och självklart kan jag göra det! Gör allt för er läsare ska stanna kvar, hihi. Så, nu till skalen. Det vita skalet fick jag med när jag köpte mobilen och det är bara runt sidorna. De rosa skalet (utan glitter) köpte jag på telia tror jag. Andvänder inte det så mycket för i kanterna har plasten gått upp lite. De "rutiga" skalet har jag beställt på nätet. Kom dock inte ihåg var ifrån .. Det glittriga brons skalet är nog favoriten. Också beställt från nätet. Det rosa glittriga skalet är från hemmakväll som jag tycker mycket om och till sist ett prickigt skal, lite roligare. Syns inte så mycket på bilden men är från en butik i stan. Yes, det var min iphone skal! Har också haft ett grönt skal med typ vattendroppar på, men de sålde jag till mamma. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0