Gammal header

(tidinställd inlägg)
Satt nyss och kollade igenom arkivet lite, och hittade en massor av headers jag har haft under tiden och tänkte visa er en utav dom. Gjorde den i början oktober 2011, så det var ett tag sen. Det är kul att kolla på för jag ser verkligen hur bloggen har växt & förendras mycket sen den tiden. Då visste jag inte vad systemkamera var och tog alla bilder med mobilen/surfplattan och skrev överdrivet många och tråkiga inlägg som te.x: "nu är jag påväg till skolan, hörs när jag kommer hem" osv. Var besatt av bloggen då, haha. Men nu tycker jag att jag skriver intressantare inlägg & det är viktigt att tänka på om jag skulle vilja läsa min blogg för det skulle jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0