tio saker

Tänkte göra ett sånt här klassiskt " tio saker du inte visste om mej" inlägg nu. Dom flesta av er kanske redan vet de mesta, men det kan vara kul för er nya läsare att veta lite mer om mej o så. (:

 

• Jag hatar att gå barfota, har nästan alltid stumpor på mej.

 

• Jag har någon fobi mot såna där brunnar som sprutar ut vatten i bassänger/pooler. Får typ panik när jag råkar går på en sån. 

 

• Jag är beroende av sushi!

 

• Jag har världens bästa vänner, älskar er alla ;*

 

• Jag vill bo kvar i Halmstad resten av mitt liv & bo i ett stort hus med en stor familj.

 

• Jag älskar att sova riktigt länge på morgonen.

 

• Jag älskar att shoppa nya kläder. Favorit butikerna är nog Gina, Bikbok och Zara.

 

• Jag har en hund som heter Isko och en hamster som heter Maja.

 

• Jag älskar verkligen att blogga & ni söta bloggläsare såklart ;*

 

• Jag avgudar One Direction!


Kommentarer
Postat av: JohannaAndreasson

brunnarna i bassängen :D hahaa, den är fan bäst! Ps, back off ;) killarna är mina ;) Directioner 4-ever!

Svar: hahahaha, blir typ liv rädd så fort jag sätter foten på en sån, inte kul. :( näää, dom är miiiina! ;*
Klara

2012-07-11 @ 20:20:59
URL: http://jjoohannasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0