Söndag morgon.

God morgon! :) Idag vaknade jag vid 9, satt mej framför tv o nu bloggar jag från mobilen. :) Ska nog snart gå ner o äta lite frukost. Kan inte lägga upp bilder från mobilen än, för man måste typ installera ngt först, samma sak med att ladda hem spel och sånt. Men pappa sa att han skulle försöka fixa de idag ..

Idag äre ju söndag, tänkte kanske åka o träna agility med Isko idag, de ä typ de bästa han vet.^^
Sa ju att jag skulle fixa lite med headern och de idag också, men jag kmr inte vara klar med de idag, bara så ni vet. :)
Tråkigt med ingen bild i detta inlägget, men men .. ;)
( Mer uppd. kommer )
Kraaaam.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; jag heter jjooossan på wordfeud :)) vad heter du? :)

2011-12-04 @ 15:16:15
URL: http://jjoohannasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0